Hürriyet

6 Temmuz 2010 Salı

:::YÖNLER:::

Gazetecilik kuralı. "Eğer iyi bir haber istiyorsanız, onu siz yaratmalısınız". Benim haber olacak çok fazla yönüm yok fakat ilginç hallerim var. Ateşe atlamaksa kahramanlık, ben içinde yüzüyorum. Bu yüzden ruhumun kenarları su topladı. Sebeptir ki bu yanmalar, kalbimde kor soğudu.

On yaşımdaydım. "Tanrısallığımın keyfini süreceğim günler" limanından uzakta. Karanlık, "güneşin doğmadığı" bir limandaydım. Kapıdan içeri gireriz. Annem, ben ve kardeşim. Balkona çıkıyorum kardeşimle. O geliyor. Konuşmak istediğini söylüyor. Annem sinirli, yüzvermez halde, "defol git" diyor.
Kardeşimde beş yaşında. Bir anda. Şraaaakkkkk !!! Kardeşimin arka tarafında bulunan balkon kapısının buzlu camı... Paraparça oluyor. O adam, anneme sinirlenip, cama yumruk atmış. Kardeşimin kafasına, saçlarına, yüzüne geliyor cam parçaları. Annem çığlık atarak, kardeşime sarılıyor. Cam parçalarını ayıklamaya çalışıyor... O adama dönüp, öfkeyle üzerine yürüyor. O adam ise annemin boğazına iki eliyle sarılıp, boğmaya çalışıyor. Kardeşimin kafasına, saçlarına, yüzüne geliyor cam parçaları. Annem çığlık atarak, kardeşime sarılıyor. Cam parçalarını ayıklamaya çalışıyor... O adama dönüp, öfkeyle üzerine yürüyor. O adam ise annemin boğazına iki eliyle sarılıp, boğmaya çalışıyor. Ağlayarak, apartmana açılan daire kapısına yöneliyorum, koşar adımlarla. Kapıyı açıyorum. Avazım çıktığı kadar, canım patlayıncaya kadar! Bağırıyorum! "İmdaaaaaatt. Annemi öldürüyor. Yardıııım ediiin." Gözyaşlarım, beni kör edecek! Kalbim patlayacak! Daha çocuğum, o adamdan kurtarmaya yetmez gücüm. Komşu geliyor "Allah'ım şükür sana" diye geçiriyorum içimden. Annemi boğmaya çalışan o adam. O adam: Babam.

İngiltere'de yaşıyor. 42 yaşında. Evveliyatında, beyin kanaması geçirmiş. Eski kocası tarafından bıçaklanmış ve vücudunda yara izleri var. Hepsini gördüm. Kocasından yıllar önce boşanmış. Bir barda çalışıyor. 23 yaşında bir kızı var. Kız, annesine isyankar, asi... Kızıyla arası iyi değil. Bana aşık olduğunu söyledi. Onunla yaşamamı istiyor. Üzgünüm dedim. O ise gerçekten üzgündü. Bense sadece öyle olduğumu söyledim... Anlamsız ve üzücü... İnsanları kırmadan, üzmeden bazı oluşumları durdurmak çok zor. İstemediğiniz birşey için istediğiniz herşeyi yapabilirsiniz. Bunu yaparken, başkalarını, istemeyecekleri durumlara itmeyin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder