Hürriyet

6 Temmuz 2010 Salı

:::DOĞUM:::

Annem, benim tanrım. O kadar kusursuz bir meleğe sahibim ki; Bütün sevgimi ona adadım. O beni öyle zor ve güzel yetiştirdi ki; Bütünümü öyle şahane şekillendirdi ki... Evrenin en kusursuz, en muhteşem annesine sahip olduğum için fevkalade şanslıyım.Kardeşimle çok farklıyız. O benim gibi bir yarı tanrı değil. Tamam ikimizde ölümlüyüz ama beni öldüren insanların silahları değil. Yanlızlık, anlaşılmazlık, ruh sancıları kahrediyor beni, günden güne... Onu elbette seviyorum. Hatta saygı duyuyorum ona. Karakteri sağlam. Ezdirmez kendini asla. Oyuncağı olmaz peluş köpeklerin. Dedim ya; Farklıyız.

Çocukluğum kötü geçti. Sizler bisiklet yada yeni oyuncaklar için dua ederken, ben ölmek için dua ederdim her gece. Lanet olsun ! Ölmedim. Yaşadım. Daha çok yaşadım ve yaşacağım. Daha çok acı için. Bütün acıları tatmam gerek ki, onları nasıl tanıyacaklarını ve nasıl baş edeceklerini insanlara anlatabileyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder