Hürriyet

13 Temmuz 2010 Salı

:::OLGEM:::3.Bölüm::::

Metin’in ilerleyen zamanlarda bana anlattığına göre;
Bundan yıllar önce eşinin, lenf kanseri olduğunu öğrenmiş ve onu tedavi ettirmek için elinden geleni yapmış fakat onu kurtaramamıştı. Hiç çocukları olmadığı için eşinin ölümünden sonra Metin yalnız kalmış, bir süre sonrada depresyona girmişti. Sonra ki günlerde, GTD projesinin yaratıcı isimleri arasında yer almıştı.

GTD hakkında, halktan kimse tam bilgi sahibi değildi. Sadece çeşitli söylentiler dolanıyordu. Bunlardan en ilginç olanı ise oradaki mahkumların bir dizi deneye tabi tutulduğu dedikodusu. Sağlıklı mahkumlardan alınan DNA, kemik ve doku örnekleri inceleniyordu. Daha sonra örnekler, ölen insanlarınkiyle karşılaştırılıp, onları tekrar hayata döndürmek için kullanılıyordu. GTD’nin eline düşmüşseniz, ölü yada onların deyimiyle “hayvan” sayılırsınız! Kimsenin önemsemediği hayvanlar! Aileniz, arkadaşlarınız, sevdikleriniz size bir daha ulaşamaz. Kimliğiniz elinden alınır! Ordaysanız, sizi kimse kurtaramaz!

Metin, şimdiye kadar başarılı olunup, olunmadığı konusunda bir şey söylemedi. Bence Metin, lenf kanserinden kaybettiği eşini, tekrar hayata döndürmeye çalışıyor. Acısını anlıyorum. Bende kızımın öldüğünü düşündüğümde, yeniden ona kavuşmak için her şeyi yapmaya hazırdım. Yine de, bu yapılanlar doğru değil! Tanrı rolünü oynamaya çalışan zavallılar…

Bu konuya sonra devam edeceğim.
Metin’i de yanıma alarak, evden çıktım ve kapının önünde duran Metin’in arabasına bindik. Kısa bir sessizlikten sonra…

Ben:
-Nereye gidiyoruz ?

Metin:
-Seni her şeyin kaynağına götürüyorum. GTD’ ye gidiyoruz! Daha önce hiçbir sivil oraya girmedi!

-------ÜÇÜNCÜ BÖLÜM SONU------ -------DEVAM EDECEK--------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder