Hürriyet

6 Temmuz 2010 Salı

:::GİRİŞ:::

Az önce Kenan, eşi Reyhan, Kemallettin Amca ve Dünya'da tanıdığım en güzel varlık olan kızları Yağmur'la birlikteydim.

Yağmur henüz iki buçuk yaşında fakat bu hayatın çirkinliğinden, bu boktan Dünya'dan çok uzakta bir gezegenin prensesi benim için o. Yaşadığım sürece onu korumaya çalışacağım. Kenan çok iyi bir baba. Çok iyi bir dost. Çok iyi bir abi. Reyhan, yani eşi, kalbi cömert. Fedakarlığı eşsiz, annemden sonra tanıdığım en muhteşem anne. Benimde gerçek bir dostum. Ailem gibiler. Size bunları anlatmamda ki sebebime gelince...

Kelimelerim yettiği kadar hislerimi paylaşmak istiyorum. Çevremdekilere hissettiklerimi. İsteyen önemser,isteyen ruh hastası diyip önemsemez. Sözüm kesilmeden, kendimi anlatabileceğim tek platform burası.

Saçma hayat parçaları içinde, çok yoruldum. Hayat kimseye gül bahçesi vaadetmedi ama bana kesinlikle cehennem toprakları sözünü verdi. Bunu biliyorum. Kimsenin görmediği gerçeklere tanıklık ettim. Bu hayatta yanıtlayamayacağım hiçbir soru kalmadı.

Herkesten uzaktayım. Şimdi tecrübelerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Değerli öğretilere sahibim. Sizleri kurtarmak amacıyla bunları yazacağım. Adımın anlamı "Kurtarıcı" ve ben sizleri kurtaracağım.


Mehdi VASSETI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder