Hürriyet

10 Kasım 2011 Perşembe

San Marco's


Bugünlerde, kalabalık ve kabalıktan uzak samimi, sıcak dinlence yerleri gerçekten sayılı. İnsan işten geldikten sonra bir kahve veya çay molası vermek istiyor.
San Marcos Cafe'deyim. Burası Bakırköy'de oturduğum evin arka sokağında ufak ve mütevazi bir mekan. Meksika ve İtalyan mutfağı oldukça başarılı. 

Ben genelde burada Türk mutfağından "çayı" tercih ediyorum. Burada çalışan arkadaşlar benim çay içtiğimi bildiği için artık benim söylememe gerek kalmıyor. Geldiğimde çayım hemen servis ediliyor.
Burada artık simalar tanıdık oldu. Arkadaşların bana gösterdikleri, güler yüz, ikramlar ve samimiyet, burayı tercih etmemin ana sebebi. 

Taze filtre kahve ve onları size sıcak yakınlıkları ile getiren, güler yüzlü dostluklar kurabileceğiniz, günün stresini hafif latin müzikleri ve flemenco ezgileri ile atarken, kablosuz internetten faydalanabileceğiniz bir mekan. 

Tam çayım bitiyor, Deniz hemen filtre kahvemi getiriyor. "Sen Americano seversin" diyor. Americano içiyorum. Ne içtiğimi biliyor. Mekanın müdavimi olan bütün misafirlerinin ne içtiklerini biliyorlar aslında. Bu da çok önemli bir detay. Müşteri hafızası. Bir mekanda sizi, rahat hissettirecek ve tercihinizi o yönde kullanmanızı sağlayacak, en önemli nokta bence. San Marco's'ta edindiğim dostluklar sayesinde burada sanki evimdeymiş gibi rahat davranabiliyorum.

San Marco's, kalitesini seçtiği doğru çalışma arkadaşlarına ve onların seviyeli, tutarlı yakınlığına borçlu. Bakırköy'de gidilebilecek nadir mekanlardan biri burası. Bir gün yolunuz düşerse, mekanın samimi havasını ve Deniz'in "Americano"sunu deneyin derim. 

Afiyet olsun.

4 yorum:

  1. evet bencede öyle çok
    güzel ve başarılı özetlemişsin.ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. mekana gittim gerçekten güzel.çalışanlarıda dediğiniz gibi çok kaliteli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim. Açıkçası benim kafamı rahatlattığım ve yazılarımı yazabildiğim Bakırköy'de ki tek mekan.

      Sil