Hürriyet

21 Eylül 2011 Çarşamba

A B C D E F Gibi şeylerdi işte bunlar

Tamam. Son yıllarda ciddi bir değişim geçirdim diyelim... 

Ne ya da kim geçirmiyor ki..?

Hayat devam ederken, biz durup bir mola isteyemez miyiz? Yani, maçlardaki gibi yorulduğumuzda veya sakatlandığımızda; hakeme işaret edip, bir mola alamaz mıyız?

Bazen hayal gücümün sınırları beni bile zorluyor ve şaşırtıyor açıkçası.

Konumuza dönecek olursak:
Bugüne kadar kendimle ilgili yapacaklarıma(yeteneklerime) pek sadık kalamadım ama tekrar deneyeceğim. Yeterince kendimle kalabileceğim zaman olduğu için "seçeneklerimi" şöyle, hep birlikte gözden geçirelim...


A (man uğraşamam bir daha) Seçeneği:

Lise yıllarımda gitar çalmayı öğrenecektim. Öğrenme aşamasında, perdeleri kapatacağım derken, parmaklarıma giren kramplar ve benim "abi yok mu bunun kolay yolu?" tavrım, bu meşgaleden uzaklaşmama sebep olmuştu. Bu konuyu, uzun yıllar rafa kaldırmıştım. Tekrar denemeyeceğim! Tamam, bunu geçtik.


B (iblo yapayım derken, heykel çıkartma) Seçeneği:

Bir ara ufak biblolar yapmaya karar vermiştim ve yaptıklarımda olmuştu. Yine böyle ufak heykelcikler, biblolar yapacağım. Sonra "ne kadar güzel oldu" diyerek, onlara tapacağım!


C (izgi roman mı yapsam tekrardan)  Seçeneği:

Uzun yıllardır resim yapmıyorum. Tekrar resim yapabilirim. Eski yeteneğim yerinde duruyor mu? Bir bakmam lazım! Askerde çizdiğim çizgi romanın devamı ya da yenilenmiş halini ele alabilirim mesela...


D (reamworks'te çalışmak vardı. Hayatımın "Dream"i buydu o zamanlar) Seçeneği:

Çizgi film yapıyordum... Geçen sene başlamıştım. Çok meşakkatli, çok emek isteyen bir iş! Tabi hayatta gereksiz olan, sıradan mücadele ve işlerle uğraşmaktan, buna zaman ve hal kalmamıştı bende... Belki bu seferde olmayacak ama "D" seçeneği olarak aklımda bulunuyor.


E (vde ne kadar çöp varsa...)Seçeneği:

İlginç eşyalar yapardım bir ara, çeşitli çer, çöpten... Derya Baykal bile, akıl edememişti o zamanlar, bu işi daha... İçinizden belki birileri de yapmıştır belki... Mesela; iplik makaralarından, kibrit kutularından araba falan... Bilirsiniz işte... Gazoz kapağının, yaldızını temizleyip, çöp arabanızın tekerine "jant" niyetine takmak gibi...  Annem, hep şikayetçidir; çeri çöpü sakladığım için.

F (uck off) Seçeneği:

"Fuck'tır et" diyip, ruh halime göre kafama eseni yapacağım. Bugüne kadar aslında sürekli bunu yaptım.


Sizce hangisini yapmalıyım?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder