Hürriyet

7 Temmuz 2011 Perşembe

BELKİ ÇÖZÜM

Belki de hala bir çözüm bulabilirim. 

Buraya gelmeden önce yolda düşünüyordum. Acaba kaybetmek dışında kazandığım bir şey olacak mı? Diye...

Kazandıklarımı düşünmedim belki yada kazandıklarım benim düşündüklerim değildi ve ben hala bazı şeyleri fark edemeyecek kadar zincirliydim.

Eğer bana soracak olsaydınız, kendim için "mükemmel" derdim. İnanın bana mükemmeli benden daha iyi tanımlayacak kimse yoktur.

Benim öyle olduğumu bilen ve düşünen insanlar var elbette.
Şimdi kaybetmek dışında kazanmak için ne yapılmalı?

Çözüm ne?

Kaybettiklerimizi düşünüp, bir daha ki sefere nasıl kazanabileceğimizi bulmaya çalışırız. Kaybettiklerimizi ve sebeplerini bulabiliriz. Ne yazık ki nasıl kazanacağımızı bulamayız! Sadece bulduğumuzu sanır ve o yolda ilerleriz. Neticede kazanma yolu adına atılan adımlarda da kaybederiz ve oturup, nerede hata yaptığımız düşünürken, tek gerçeği göremeyiz.

Eğer bir kaybedenseniz, asla kazanamazsınız! Hayatta ya kazanan yada kaybeden taraftasınızdır. Taraf değiştirmek olmaz!

Bu tekil kişi birincil düşüncesi. Hey! Sakin olun! Bu karamsar yaklaşım dışında başka bir yaklaşım daha var!

Kaybettiklerimizi yada kazandıklarımızı neye göre ölçeriz? Başkalarında olmayanlar sizin kazancınızsa ve sizde olmayıp başkalarında olanlar sizin kaybınızsa... O zaman bazı konularda kaybedenken, bazı konularda kazanan sizsiniz demektir.

Sahip olmadıklarınızı kazanamasanız da sevinmelisiniz çünkü elinizde hala kaybetmedikleriniz vardır.

İşte size çözüm!

Doğuştan yada sonradan kazandıklarınızı elinizde tutabiliyorsanız; Siz hep kazanan tarafsınızdır.
Kendinizi başkalarıyla ölçmeden önce kulvarınızı tanıyın! Şunu unutmayın tek bir insan asla dünyada ki bütün her şeyi kazanamaz.

Eğer kazanan biri varsa; O Tanrı'dır.
Hep kazandığınızda Tanrı olursunuz. Tanrı olmaksa beşinci boyuttur. Zamanın ve her şeyin üstündedir.    
Bu yüzden hayat; kaybetseniz de, kazansanız da sadece size aittir!
Eğer Tanrı değilseniz, asla her zaman kazanamazsınız!

Kaybetmek insanlar içindir ve sen sadece insansın. Şimdi sahip olduklarını korumaya çalış. Bir insanın en büyük zaferi ancak bu olabilir!  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder