Hürriyet

2 Mart 2011 Çarşamba

BURAYA YAZIYORUM

İşte buraya yazıyorum!
Yazı ilk nasıl bulunduysa, ilk ne zaman yararı olduğu kadar can da acıttıysa, sözle ne kadar kardeşse bir o kadar da düşmandır...

İşte buraya yazıyorum.
Söylenen sözün güvensizliğinde, cellattır yazılan yazı!
Söze itibar kalmadığında, yazılır yazı. İspatlamak için karşıdakinin sözünü, kalemle akıtılır, güvenin kanı.

Sözler unutulur diye yazarız, yazdırırız.
Sözler unutulmaz, hatırlamayı denerse insan! Hatırlamak istemediğimizde unuturuz...

Yazılanlar, hatırlamaya üşendiklerimizdir bazen.
Kaçmasın diye hayatımızın aşkı; Nikah defterine adını yazdırır, altını da imzalatırız!

İşte buraya kadar yazıyorum. Bundan sonrasını size bırakıyorum.

Söz ağızdan çıkıyorsa; Dile güvendiğinden.
Dil yalan söylüyorsa; O söz ağızdan çıkmadığından...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder