Hürriyet

5 Haziran 2011 Pazar

DOROCK

Dorock'tayım.
Her zaman ki durağımda... Her zaman ki masamda oturuyorum. 

Solumda iki tane atari makinesi var. Birinde "Street Fighter" yüklü, diğerinde "Final Fight", nam-ı diğer "Haggar" oyunu... Oturup, bunları yazdığıma göre ne kadar sıkıldığımı tahmin edersiniz. Bende oyalanacak bir şeyler buldum. Yazmak gibi... 

Efes Dark içiyorum. Her zamanki gibi... Bir de facebook'ta bir kaç arkadaşa bakıp, çıktım az önce... Onun dışında pek hareket yok.

İçeri bir adam girdi. Şu Harley'ci tiplerden, bilirsiniz. Motoru dışında pek bir şeye önem göstermeyen... Bakımsız... Tamam bende çok bakımlı değilim ama doğal bir yakışıklılık ve çekiciliğe sahibim. Neyse konudan uzaklaşmadan devam edeyim.
Yanında yirmili yaşlarında, 1.50 boylarında punkçı bir kız var. Her yeri (en azından benim görebildiğim) piercing'li bir kız.

Üst kata çıkıyorlar, benim üç masa arkamda oturuyorlar. Kızın ağzında bir sakız var ve en sevmediğim şekilde çiğniyor. Balon yapıp, patlatarak. Ben hiç balon yapamadım. Üstünde emanet gibi duran, eskici favorisi deri ceketi ve kırmızı, siyah kareli palyaço pantalonunu, converse ayakkabıları tamamlıyor. Kısaca rüküş. Kısa ve orantısız kestirdiği (belki de kendi kesti)saçları kırmızı, yeşil ve siyah karışımı bir renk katliamı ile ahenksiz olarak dans ediyor.

Adam kelaynakların göbekli olursa, daha da çirkin görüneceğinin canlı kanıtı. Hatta çok canlı! Çünkü sürekli kıza bir şeyler anlatıp, aldığı cevaplara kahkahalarla gülüyor.
Vazgeçtim, daha fazla onlardan bahsetmeyeceğim. Sıkıldım. Az sonra kalkıp gideceğim. Bu gece "Murderer King" sahne alacak ama ben havamda değilim. Dinleyecek ruh halim yok.
Çok tatlı çıtırlar geliyor. Hepsine dikkatlice bakıp, vücutlarını inceliyorum fakat bu gece hatun düşürecek havamda da değilim. Belki başka gün...

Hayatta bir şeyler için uğraşmaktan sıkılalı çok uzun zaman oldu. Ne dediğimi, hangi uğraşlardan bahsettiğimi bilmiyorsunuz.Tamam. Yardımcı olayım anlamanız için. Her şey desem... Yok vazgeçtim her şey değil. Hiçbir şey...

Yok bir şey... Size demedim. Yok bir şey...
Hadi içelim... Tom Jones, Mustang Sally çalıyor. İçelim ve söyleyelim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder